Controller med struktur og drive til Aaxman Capital A/S
- Procesoptimering · Investorservice · Rapportering
Er du skarp på tal og finder den finansielle investeringsverden spændende? Motiveres du af at skabe struktur, overblik og effektive processer? Så er du måske den Controller, vi søger til Aaxman Capital A/S.
Om Aaxman Capital A/S
Aaxman Capital er et investeringsselskab med base i København, og siden 2019 har selskabet gennemført mere end 50 transaktioner og rejst mere end 5 mia. DKK i direkte investeringer i samarbejde med toneangivende familier og strategiske partnere.
Virksomheden bygger på langsigtede partnerskaber, samfundsmæssig værdi og fokus på ordentlighed.
Dine primære arbejdsopgaver
Aaxman Capital A/S har en ambition om løbende at optimere interne processer og sikre høj kvalitet. Med direkte reference til og tæt daglig sparring med CFO’en, får du ansvaret for dette i en alsidig rolle med stor variation i opgaver der bl.a. vil omfatte:
• Optimering og strukturering af interne processer
• Kvartalsrapportering
• Afstemninger og håndtering af mellemregninger på tværs af selskaber
• Bidrag til KYC-processer og strukturering af investoroplysninger
• Udarbejde ejerbøger, fee-oversigter samt vedligeholde investeringsdatabaser
Din profil
Du har en stærk talforståelse, analytisk sans og trives med at skabe orden og systematik i data. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har en naturlig evne til at få tingene til at ske – med både præcision og engagement. Gerne med et par års erfaring fra investeringsbranchen, asset management eller revision, men dette er ikke et krav.
Vi forestiller os, at du har:
• Solide Excel-kompetencer (herunder analyser, pivot-tabeller, rapportering)
• Evne til at arbejde struktureret og tage initiativ med en serviceminded indstilling
• Flair for procesoptimering og effektivisering
• Flydende dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
• Relevant uddannelsesbaggrund, fx HD(R), finansøkonom eller tilsvarende
Aaxman Capital A/S tilbyder
Hos Aaxman Capital får du mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt i et dynamisk investeringsmiljø. Du får stor frihed under ansvar og mulighed for at både at præge din rolle og virksomhedens fremtidige processer samt udvikle dine kompetencer og ansvarsområder.
Derudover tilbydes du:
• Samarbejde med internationalt netværk af investorer og rådgivere
• Et ambitiøst og kompetent team med uformel tone og entreprenørånd
• Fleksibilitet i hverdagen
• Løn efter kvalifikationer, frokostordning, mobil og bærbar PC
• Kontor centralt i København – ved Marmorkirken
Kunne det lyde interessant, så send dit CV og nogle linjer om din motivation til vores rekrutteringsansvarlige partner Jill Repp hos INCIPIA via linket. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Jill på 2488 8709 eller jre@incipia.dk
Kort om INCIPIA - som håndterer denne rekrutteringsproces
Incipia er en specialiseret konsulentvirksomhed. Vores kunder er vidt forskellige. Men fælles for dem alle er, at de er fulde af menneskelige ressourcer, som det handler om at få til at agere, så at de skaber værdi i forretningen. Incipia's filosofi bygger på hovedområderne; Rekruttering, Assessment samt HR Konsulentydelser. I alle opgaver tager vi udgangspunkt i din virksomhed og tænker i helheder. For mere information besøg venligst www.incipia.dk
Short info about INCIPIA - the recruitment partner for this recruitment process
Incipia is a specialised consultancy with many different types of clients. However, they all have in common that they are full of people that need to add value to the business. Incipia's philosophy is based on our main services; Recruitment, Assessment and HR Consultancy Services. Across our assignments, our starting point is your business and a hollistic approach. For more information, please visit www.incipia.dk